…το οποίο οδηγεί πάντα, στην αποτυχία συναισθηματικής σύνδεσης του καλού πελάτη με τον επαγγελματία…
…δηλαδή στην αποτυχία εγκατάστασης μεταξύ τους, της εξαιρετικά πολύτιμης ανθρώπινης εμπιστοσύνης που κάνει τα πάντα να προχωράνε…
…η έλλειψη της οποίας, εκφράζεται από την πλευρά του πελάτη με ένταση στην τελευταία σελίδα της προσφοράς…
Ο εξαιρετικός επαγγελματίας ξέρει πολύ καλά ότι για παράδειγμα, άλλο ο ξενοδόχος και άλλο ο αρχιτέκτονας παρόλο που η ειδικότητά του παραμένει η ίδια, ανεξάρτητα ποιον έχει μπροστά του…
Αυτό είναι και το θέμα του σημερινού βίντεο…
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο…
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Γιώργος