Πρόκειται για την λεγόμενη «κοντόφθαλμη επιχειρηματική-επαγγελματική πρακτική» η οποία δεν μπορεί και δεν φτάνει και πολύ μακριά σε οικονομικά αποτελέσματα και επιρροή…
Αυτός είναι και ο λόγος που στα σεμινάρια μου, μία από τις κορυφαίες επιχειρηματικές συμβουλές που δίνω στους μαθητές μου είναι η εξής: «Ο πελάτης σου πρέπει να στάζει μέλι όταν μιλάει για σένα».
Τα «λεφτά» (και όχι μόνο) σε μία επιχειρηματική-επαγγελματική πράξη, βρίσκονται στις συστάσεις που θα κάνει ο πελάτης σου για εσένα στον κύκλο του και στην αγορά και όχι στην τσέπη του…
Αυτό είναι και το θέμα του σημερινού βίντεο…
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο…
Υ.Γ. Αν θέλεις να μάθεις πώς να κλείνεις πελάτες και να ασχοληθείς σοβαρά και επαγγελματικά με το ΚΝΧ, το IoT και το Systems Integration, έχω ανοίξει τις εγγραφές του γνωστού Διαδικτυακού & Online ΚΝΧ Basic 3.0 & Coaching Προγράμματος, που θα διεξαχθεί στις 31 Οκτωβρίου & 1 Νοεμβρίου 2020 (Σάββατο & Κυριακή). Και όλα αυτά με την άνεση και την ασφάλεια του γραφείου σου ή του σπιτιού σου όπου και αν μένεις στη γη!
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΤΩΡΑ ΕΔΩ για το Διαδικτυακό KNX Basic 3.0 & Coaching Πρόγραμμα…