…και αυτά είναι ωραία συναισθήματα και έχουν τις ρίζες τους από τότε που ήμασταν μικροί στο σχολείο και κάναμε χαρούμενους τους βασικούς μας φροντιστές με τα σχολικά μας επιτεύγματά…
Στη συνέχεια κρεμάνε με υπερηφάνεια αυτό το λαμπερό πιστοποιητικό στον τοίχο και περιμένουν να χτυπήσουν τα τηλέφωνα και να βρέξει καλούς πελάτες…
…μόνο που στην εποχή της οικονομίας της προσοχής, το να βρεις καλούς πελάτες θέλει έναν διαφορετικό τρόπο στρατηγικής σκέψης… (και ξέρω έναν Γάλλο κρεοπώλη που το έχει καταλάβει καλά αυτό…)
Αυτό είναι και το θέμα του σημερινού βίντεο…
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο…
Γιώργος