Είναι οι λεγόμενες «στιγμές της αλήθειας» κατά τις οποίες, η διαχείριση αντιρρήσεων αλλά και οι στοχευμένες γνώσεις/πληροφορίες αποτελούν «γερές κολόνες» στο μάρκετινγκ του κτιριακού αυτοματισμού.
Το πρότυπο EN 15232 είναι μία από αυτές τις γερές κολόνες στο μάρκετινγκ του κτιριακού αυτοματισμού… τόσο γερή που αν την μάθεις και την αξιοποιήσεις σωστά, μπορεί να οδηγήσει ένα αρχικά «δύσκολο ραντεβού», στο να κλείσεις γρήγορα και αβίαστα μία σημαντική δουλειά!
Δες αυτό το βίντεο για να στηρίξεις ακόμα πιο γερά το μάρκετινγκ που θα κάνεις ως κτιριακός αρτίστας του αυτοματισμού, όταν θα είσαι σε ένα επόμενο ραντεβού με έναν σημαντικό υποψήφιο πελάτη σου.
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο!