…και οι ακατανίκητες εταιρίες το πάρει αυτό το ρητό, και το έχουν ελαφρώς τροποποιήσει σε: “Είσαι αυτό που λένε οι πελάτες σου για σένα, όταν παραδόσεις το προϊόν σου ή/και την υπηρεσία σου, κλείσεις την πόρτα και φύγεις…”
…και αυτό το ρητό, βρίσκεται βαθιά στον πυρήνα της λειτουργίας τους…
…με αποτέλεσμα να κάνουν τους πελάτες τους να λένε: “Σαν Ζωγραφία…» κάθε φορά που αλληλεπιδρούν μαζί τους…
…για αυτό και είναι ακατανίκητες…
…και αυτό είναι κάτι που μπορεί να κάνει και σένα ακατανίκητο…
Αυτό είναι και το θέμα του σημερινού βίντεο…
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο…
Γιώργος
Υ.Γ.1 Μην πάρεις αυτό το βίντεο για αστείο… Είναι κάτι που εφαρμόζω και εγώ χρόνια και ειδικά όταν σχεδιάζω τα ΚΝΧ σεμινάρια για τους μαθητές μου…
…γιατί θέλω και οι δικοί μου πελάτης να λένε: “Σαν Ζωγραφία” ή κάτι παρόμοιο όπως είπε πρόσφατα ο Νίκος…
"Σε συνδυασμό επιμόρφωσης τεχνικών θεμάτων ΚΝΧ και καθοδήγησης σε νέους σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας και αυτοβελτίωσης, είναι το πιο χρήσιμο επιμορφωτικό σεμινάριο που παρακολούθησα τα τελευταία 20 χρόνια. ” Ν.Λ. (24/11/2021)
Για αυτό μην αργείς, μελέτησε προσεκτικά και εφάρμοσε την ιδέα του βίντεο και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα επαγγελματικά και προσωπικά…