…και αυτές οι σκέψεις και τα συναισθήματα που προκαλεί η παράδοση της υπηρεσία σου, κατηγοριοποιούν τον πελάτη σου σε μία από τις τρεις κύριες κατηγορίες πελατών…
…και η κατηγοριοποίηση αυτή, είναι εξαιρετικά κρίσιμη για το μέλλον σου ως επαγγελματίας, επιχείρηση αλλά και ως άνθρωπος…
…και υπάρχει και ο κανόνας 10/100 που πρέπει να προσέξεις…
Δες τώρα σε αυτό το βίντεο, πως μπορείς να κάνεις τους πελάτες σου να «κάνουν τατουάζ» το λογότυπό σου… και πήγαινε τις υπηρεσίες σου σε ένα άλλο επίπεδο (όπως και τα οικονομικά σου!).
Εύχομαι να το βρεις χρήσιμο!